Tjejgruppen kör med kom-igång-fokus

5 svar [Sista inlägget]
KatjaK
KatjaKs bild
Medlem: 2016-02-02

Hej!
Nu på torsdag den 17:e samlas tjejgruppen i Vidingsjö vid portalen kl. 19:00 för en gemensam körning. Som vanligt är alla tjejer välkomna, oavsett medlemskap i Mera Lera, och oavsett var ens träningsnivå eller modighetsindex ligger. Jag vill än en gång betona att om vi inte uttryckligen skriver att en körning kräver lite kondition eller teknikvana, så gäller alltid principen att alla är välkomna. Den här gången vill jag betona lite extra att även du som kanske cyklar mtb för första gången eller inte har rört cykeln sedan hösten eller tycker att du ändå inte riktigt är redo för att cykla i grupp är mer än välkommen - vi är glada över alla som dyker upp och hoppas att just du hänger på nu på torsdag. Skriv en kommentar här eller i FB-gruppen "MeraLera Tjejgrupp" om du har frågor och funderingar.

Education is important, but riding a bicycle is importanter!

Punkakungen
Punkakungens bild
Medlem: 2004-10-04

PUFFAR!

Och förtydligar att det är INTE portalen vid Vidingsjö motionscentrum utan Mera Leras portal här:
Kartlänk!

/mvh Gubben som inte får vara med

Det är bättre att cykla i lera och sörja än att... ehh, eller vänta nu...?! :-\

KatjaK
KatjaKs bild

Tack - länken ligger även ute i FB-gruppen nu. Snart ordnar vi en gemensam körning, då får du vara med, Niklas!

Punkakungen
Punkakungens bild

Å great Katja!

Tänkte att jag kunde hängt på igår men jag hittade inte några matchande kläder. Eller kan jag cykla i kilt tror du? Wink

KatjaK
KatjaKs bild

Klart du kan cykla i kilt! Speciellt om den är röd-gul. I tjejgruppen brukar vi ha byxor, men alla får göra som de vill, vi är ju en fördomsfri klubb Big smile (bara man inte har barends!)

Punkakungen
Punkakungens bild

Laughing out loud

I alla fall inte av den sorten som är ett rör och saknar ändpluggar...