Stamina12 2012-04-28 Ledreborg/Roskilde
- logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Jag ska inte köra H12 i Köpenhamn 2012, men funderar fortfarande på S12 utanför Roskilde. Jag har dock ingen större lust att åka ner själv. Är det någon mer som är intresserad, solo eller i lag?
Tremannalag vore kul! Jag är på!
/Robert
Verkar läskigt - jag är kanske intresserad! 
The Dickster skrev:
Det är inte läge att fuska med vinterträningen om man säger så.
Man får hoppas att det inte var ett tecken på vinterträningsfusk att det inte syntes några cykelspår i snön varken till eller från ditt hus idag, Dick... 
Å andra sidan måste det varit en alldeles förträfflig dag att fuska på, för usch vilket väder det blev framemot lunchtid! Jag var ute precis när vädret bestämde sig för att slå om från minus- till plusgrader och snöfallet byttes mot underkylt regn. Ett tag kändes det som om det regnade glassplitter rakt emot en. Inte så skönt för kinderna! Det eländigt kalla regnet lyckades ta sig in genom alla klädlager och supertjocka vantar, så det krävdes ett varmt bad för att tina upp kroppen efteråt. Trögt och segt var det också tack vare snömodden.
Hoppas att 2012 års söndagsturer blir lite mer användarvänliga än den här! 
/Amelie
Yay! Nu är lag "Alltid Motvind" anmälda till Stamina12 (http://stamina12.dk/)! 
Jag och David söker en tredje åka-kamrat då Jim (finkman) i egenskap av Mera Lera MTB Stallmästare (tm) egentligen har viktigare uppgifter på plats än att hoja runt i skogen. 
Vi har ambitionsnivån ha kul och svettas lagom mycket. Vill du hänga på hör av dig! 
Tjoho, kul!
Det ser inte ut som jag kan vara med p.g.a färd i österled men det verkar vara kul upplägg.
- logga in eller registrera dig för att kunna kommentera

Ser inget om banan, kommer det att vara en typisk dansk bana?