Söndag 8/1 kl 9

6 svar [Sista inlägget]
The Dickster
The Dicksters bild
Medlem: 2008-11-09

Jag siktar på en ganska lång och gärna ganska lugn runda i vad som verkar bli vinterväder av bästa sort, några få minus, sol, svag vind. Det blir nice. Grusvägarna är fina nu, hårda och snabbrullade. Smile

Jag ser särskilt fram emot sällskap av team "Alltid Motvind" som (också) behöver träna till ST12 i april.

Meh!

David
Davids bild
Medlem: 2010-05-27

Kan man tänka sig att man kan få vara med och åka fast man inte har skärmar och kompislapp när det kanske inte är så blött? Smile

Common sense is not that common.

åberg
åbergs bild

Jag har aldrig haft kompislapp men vid de tillfällen jag har varit med så har jag varit välkommen ändå. Smile

AdamL
Medlem: 2008-10-03

Verkar ju bli en fin dag. Jag har dock andra vinteraktiviteter bokade så jag monterar dubbdäck "senare".

The Dickster
The Dicksters bild

Imorgon blir det nog en ovanligt bra dag att köra utan skärmar, förutsatt att vi håller oss borta från saltade vägar. Alltså får vi göra det. Smile

Meh!

David
Davids bild
Medlem: 2010-05-27

Vilken kalastur! Jag lyckades dessutom ta två skyltspurtar på hemvägen, lycka Big smile Knappt 7 mil och fantastiskt väder (om än lite kalla fossingar och fingrar)!

Common sense is not that common.

dag
dags bild
Medlem: 2008-10-03

Japp, mysig tur. Blev trött till slut. Konstigt nog kände jag mig pigg i sådär var tredje backe, bara för att i övriga motlut falla rakt genom gruppen som en sten...

/Dag