Söndag 6/11 kl 9
- logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Jag siktar på en liknande runda som förra söndagen och kommer på vinterhojen, redo för väg av skiftande slag men inte terrängåkning.
Cykelvalet var ju aningen påtvingat. Jag skulle fylla på vinterhärkets däck med fräsch 2011-luft, någon som tydligen inte var kompatibelt med förra säsongens luft då det bildades hål i rumtidväven och allt pyste ut. Kontentan är alltså att tömma däcket på förra årets luft först för att undvika otäckheter. Som tur var så var vägbanan hyfsat torr.
Nja, den turen behöver en röjsåg för att bli mer användbar, men kanske man kan reka mera från andra hållet.
Stånk. Jag ägnade söndagen åt att underhålla gäster. Jag kom från butiken precis när Dick svängde in på macken och såg ut att bli helt ensam, men så illa var det inte alltså.
Nästa vecka, då jäklar ska jag börja träna. Om inget annat kommer i vägen...
/Dag
Förra veckan, knäpajj.
Denna vecka, flunsan.
Träningen går väl "sådär" 
Campushallen kör från och med i söndags tretimmars cyclepass på söndagarna. Räkna med att kombinationen opreppat vintervrak och småfrussen slöfock kan leda till att jag inte dyker på några söndagar... 
- logga in eller registrera dig för att kunna kommentera

Jag kommer, sliten och trött på en sunkig vinterhoj med skrapande bromsar, trilskande framväxel och fladdrande nummerplåtsstänka för att ligga längst bak och sura över tillvarons förgänglighet. tallyho.