Söndag 4/12 kl 9

8 svar [Sista inlägget]
The Dickster
The Dicksters bild
Medlem: 2008-11-09

Finns det några som inte är på Omberg och är intresserade av en söndagstur?
Jag siktar som vanligt på en vägrunda. Det verkar bli lite kallt och riktigt blåsigt, dags att gräva djupt i motivationslådan. Det kanske tidvis blir soligt i alla fall. Smile
Jag har inga ambitioner att köra fort om ingen tvingar mig så jag kommer inte att vara den som driver upp tempot. Pratbart konditionstempo är optimalt.

Meh!

Amelie

Jag tänker inte åka till Omberg förrän nästa helg, så det är möjligt att jag dyker upp imorgon. Det står lugnt och länge i mitt träningsprogram, så jag hänger med så länge vi håller pratbart konditionstempo.

/Amelie

The Dickster
The Dicksters bild

Just det, det var ju nästa helg! Big smile
Annars hade jag ju inte varit hemma, duh... Shy
Dåså, då blir vi fler imorrn då, utmärkt.

Meh!

rePtil
Medlem: 2004-10-11

Jag ångrade mig. Tar sovmorgon , och ett eftermiddagspass i stället.

AdamL
Medlem: 2008-10-03

Kommer nog. Kan inte köra 4timmar så jag kanske bryter samtidigt som min stänkskärm ramlar av.

AdamL
Medlem: 2008-10-03

I am a cyclist..
http://www.xtranormal.com/watch/12674956/cycling-explained

Eller vad är det som gör att man är ute i kylblåsten istället för att loppa sig i soffan med en varm choklad?

The Dickster
The Dicksters bild

Det blev en annorlunda runda idag. Grundtempot var beskedligt, men det blev backpris och spurter i stället följda ev ren fisåkning, rena intervallpasset... Jag räknade till tio tydliga toppar på pulskurvan, de tre sista var riktigt jobbiga för mig. Tur att alla skyltar kom medan jag fortfarande var pigg Smile

Meh!

The Dickster
The Dicksters bild

I am a "cyclist". Big smile

Meh!

David
Davids bild
Medlem: 2010-05-27

"Thanks for the compliment, but I still have another 20 pounds to loose" Drunk

Common sense is not that common.