Söndag 30/10 kl 9 normaltid!

14 svar [Sista inlägget]
The Dickster
The Dicksters bild
Medlem: 2008-11-09

Jahapp, för stunden har jag bara vinterhoj att åka på så valet är enkelt, såvida inte någon vill ta en sista racer-runda förstås?

Jag kommer med träningsvärk och trötta ben för en förhoppningsvis 2-3 h lång runda från macken på väg (grus och/eller asfalt) men helst ingen stig.

What say you?

Meh!

AdamL
Medlem: 2008-10-03

Jag säger.. ööh.. tack för påminnelsen!

Kommer med cross så jag hänger på såvida ni inte ska köra alltför mycket rotstök. Kan ha fuskat lite innan så 2-3h blir lagom tröttsamt. Man kan väl ta med en peng omutifallatt något cafe spärrar vägen.

The Dickster
The Dicksters bild

Nä, jag kommer som sagt inte köra skog alls, men gärna små grusvägar.

Meh!

dag
dags bild

Jag hänger på en stund. Kanske inte så länge, och absolut inga spurter. Hälsan är inte på topp.

/ Dag

rePtil
Medlem: 2004-10-11

Knäpajj, vilar några dagar.

The Dickster
The Dicksters bild

Det blev ju jobbigt det där trots att vi inte körde så länge. Vi hittade en "ny" liten asfaltsväg, det händer inte varje söndag!

Meh!

AdamL

Jo den där nya vägen tog på krafterna.. Blev en bra runda med flera nya vägar för mig även denna söndag.

dag
dags bild

Här är Dicks hoj. Ska man verkligen behöva glo på den varenda söndag i vinter? Eller ska man behöva ligga längst fram och dra för att slippa få sår på näthinnorna?

IMAG0056.jpg by daghelstad, on Flickr

Smile

/Dag

David
Davids bild
Medlem: 2010-05-27

Fulsnygg har fått en helt ny innebörd Smile

Jag hade föräldrarna på besök och kunde inte närvara.

Common sense is not that common.

Offe
Offes bild

Bara att vända på framgaffeln också så blir den en äkta cykeln på köpet hoj:-)

åberg
åbergs bild

Hihihi, kan vi inte få höra Dickster försvara den. Big smile

The Dickster
The Dicksters bild

Biatches.

Jag har satt upp den bara för att störa Dag, och det gick ju bra. En annan fördel är att den har samma förhållande mellan styre, sadel, pedaler som min racer. Med en 26"-MTB ram som grund så blir det så här gräsligt.

Dag får ha mörka glasögon i vinter, dessutom syns den inte så bra mot snön. Cool

Meh!

Thomas J
Medlem: 2005-01-04

Det var den vidrigaste cykel jag sett. Sick
Pricksubban var ett under av skönhet i jämförelse.

Ytterligare en god ursäkt att ligga kvar i sängen på söndagmorgnarna...

Dumdryg

The Dickster
The Dicksters bild

För att glädja er esteter kan jag meddela att jag antagligen mätt eller tänkt fel när jag monterade förorts-styrstammen i somras. Längden var rätt men styret kunde faktiskt sitta betydligt lägre för att matcha racern bättre. Alltså har den nu en mer normal styrstam, men det är enda skillnaden, resten får ni stå ut med. Smile

Meh!

åberg
åbergs bild

The Dickster wrote:
Alltså har den nu en mer normal styrstam...

Gud hör bön.