Söndag 27/11 kl 9
- logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Hmm, imorrn blir det ovanligt väder. Prognosen säger över tio grader varmt, hård vind och bara lite regn. Detta speciella novemberväder vill man inte missa! 
Jag siktar på vägrunda av något slag, långsamt i motvinden, snabbt i medvinden kan man gissa.
Låter som ett perfekt tillfälle att härda sig ute på slätten! Jag hänger på! 
/Amelie
Jag kommer. Om jag inte drunknar i barnsnor under natten, vill säga. 
/Dag
Jamen, det där blev ju faktiskt riktigt jobbigt... Åtminstone bitvis. 
/dag
Instämmer. Fick totalt slut på energi på vägen hem.. Total vägg.
Tur att man ska på bullkalas och fylla på kolhydratsförrådet!
Konstigt nog tycker jag sånt här extremt väder är riktigt kul! 
Dagens sämsta upplevelse var att hela tiden förlora spurterna. Jag är bara för långsam, helt enkelt. 
/Dag
Jo, man skulle haft en film av gänget när byarna kom från sidan och alla simultant lutade sig 30grader mot vinden !
Om det finns en tävling i rackligaste bakväxel vann jag stort, och utklassade er alla i vingligaste skärm-attrapps-kategorien (och spurtklassen..
).
Jag har jobbat tre helger i rad, och passade på att testa Campushallens långa spinningpass, mesig som jag är. Däremot var passet inte speciellt mesigt alls och jag firade kvällen med den rejälaste huvudvärken på länge.
Jag kommer tillbaka till söndagsträningen när jag fått ordning på mitt vintervrak!
- logga in eller registrera dig för att kunna kommentera

Låter som en normal segeltur vilken svensk sommar som helst. Jag är på. Vinterhärket har fått ny luft nu.