Söndag 15/1 kl 9

10 svar [Sista inlägget]
The Dickster
The Dicksters bild
Medlem: 2008-11-09

Det ser ut att bli ännu en fin vinterdag. Jag siktar på ungefär samma upplägg som förra veckan. Varken dubbdäck eller skärmar lär egentligen behövas, men jag kommer nog ha båda delar ändå, det blir ju mer träning på det viset...
De små grusvägarna, t ex häromkring, har visserligen långa sträckor av ren is. Så ger vi oss ut på sådana kan det bli nervöst att köra dubbfritt.

Meh!

AdamL
Medlem: 2008-10-03

Viss risk finns att jag dyker upp.

dag
dags bild

Viss risk finns för att jag inte dyker upp. Dagissnorbaciller härjar i familjen.

/Dag

Amelie

Väldigt liten chans/risk att jag dyker upp. I stort sett obefintlig. Om jag nu inte snabbt kommer på hur man klonar sig, förstås, för då kan ju den ena varianten av mig cykla medan den andra jobbar!
Grade

/Amelie

AdamL

Fast nu blev sannolikheten noll. Livspusslet har för liten ram ibland.

The Dickster
The Dicksters bild

Det blev en liten kärntrupp av mig, Robban, David och Olle. Olle såg till att vi inte latade oss utan höll tempot uppe. Jobbigt, men kvalitetsträning. Dubbdäcken var mest jobbiga hela rundan, ända tills vi åkte istäckta småvägar de sista kilometerna innan jag var hemma. Då försvann plötsligt de dubbfria. Wink

Meh!

David
Davids bild
Medlem: 2010-05-27

Skyltspurtandet gick fint idag - tror aldrig jag har tagit första skylten någonsin förr Cool Däremot kände man sig verkligen som Bambi på vägarna i slutet...

Mycket bättre vinterutrustning idag också. Svettades om både händer och fötter trots att det var liknande temperatur som förra veckan! Smile

Common sense is not that common.

David
Davids bild
Medlem: 2010-05-27

Vad blev det för snitt förresten? Runkeeper och Auto-pause verkar inte fungera helt felfritt än, mina 20 minuter på Statoil kan ha sänkt snittet litegrann tror jag...

Common sense is not that common.

åberg
åbergs bild

Imorse när det var några kallgrader och nästan vindstilla och jag var på väg ut till Vidingsjö sågs en cyklist i våra färger på väg mot Statoil. Plötsligt kändes det lockande med cykling, det har inte hänt på ett tag för min del. Smile

dag
dags bild

Halsjävel.

/Dag

The Dickster
The Dicksters bild

23,4 km/h i snitt enligt Endomondo, inte så imponerande. Å andra sidan körde vi 20,2 km/h förra söndagen.

Jag ser fram emot att någon gång känna mig pigg en söndag. Nästa vecka är jag bortrest så då slipper ni mitt gnäll.

Smile

Meh!