Söndag 15/1 kl 9
- logga in eller registrera dig för att kunna kommentera
Det ser ut att bli ännu en fin vinterdag. Jag siktar på ungefär samma upplägg som förra veckan. Varken dubbdäck eller skärmar lär egentligen behövas, men jag kommer nog ha båda delar ändå, det blir ju mer träning på det viset...
De små grusvägarna, t ex häromkring, har visserligen långa sträckor av ren is. Så ger vi oss ut på sådana kan det bli nervöst att köra dubbfritt.
Viss risk finns för att jag inte dyker upp. Dagissnorbaciller härjar i familjen.
/Dag
Väldigt liten chans/risk att jag dyker upp. I stort sett obefintlig. Om jag nu inte snabbt kommer på hur man klonar sig, förstås, för då kan ju den ena varianten av mig cykla medan den andra jobbar!

/Amelie
Fast nu blev sannolikheten noll. Livspusslet har för liten ram ibland.
Skyltspurtandet gick fint idag - tror aldrig jag har tagit första skylten någonsin förr
Däremot kände man sig verkligen som Bambi på vägarna i slutet...
Mycket bättre vinterutrustning idag också. Svettades om både händer och fötter trots att det var liknande temperatur som förra veckan! 
Vad blev det för snitt förresten? Runkeeper och Auto-pause verkar inte fungera helt felfritt än, mina 20 minuter på Statoil kan ha sänkt snittet litegrann tror jag...
Imorse när det var några kallgrader och nästan vindstilla och jag var på väg ut till Vidingsjö sågs en cyklist i våra färger på väg mot Statoil. Plötsligt kändes det lockande med cykling, det har inte hänt på ett tag för min del. 
Halsjävel.
/Dag
- logga in eller registrera dig för att kunna kommentera

Viss risk finns att jag dyker upp.